Nová služba pro naše zákazníky: Opravy a repase vstřikovačů a vstřikovacích čerpadel


Motor Vašeho vozu se skládá z mnoha součástí. Některé z nich jsou jednodušší a jiné zase hodně důmyslné a složité...

Bohužel je pravdou, že čím složitější zařízení je, tím vyšší je také pořizovací cena nového dílu, když u něho dojde k defektu.

Po turbodmychadlech, patřících právě do této skupiny náhradních dílů, které naše společnost umí repasovat nebo opravit, zařazujeme nově do naší nabídky i službu opravy vstřikovačů a vstřikovacích čerpadlel!

I tato nová služba je tu pro Vás s jasným cílem – úspora Vašich financí, při řešení komplikovaných závad!

Modelová situace: Vysokotlaké vstřikovací čerpadlo na motor 1.9 81kw.

Nový kus se pohybuje v cenách od 30 000,- kč a výše… Repasovaný díl se dá pořídit za cca 24 000,-Kč. Oprava se v tomto případě bude průměrně pohybovat v rozmezí od 2599,-Kč do 15 000,-Kč. Přesná cena závisí na skutečnosti, co přesně se je na čerpadle poškozeno. Vše odhalí diagnostika a testy. Podobně je to i u vstřikovačů, i zde je možné ušetřit až 70% z ceny nového dílu.

Výhody:

- Rychlost opravy - repase nebo oprava nám trvá běžně 3 dny.

- Kvalita - u opravovaných dílů používáme pouze originální komponenty.

- Finanční náročnost – u opravy jsme schopni Vám ušetřit až 70% z ceny nového dílu.

- Značkový servis – opravy nebo repase provádíme ve spolupráci s naším certifikovaným partnerem - 25 let zkušeností!

- Technická vybavenost a zázemí – Stroje a testovací zařízení od firem BOSCH, HARTRIDGE, DETEQ, MOTORPAL, ZEXEL, SUNNEN, BERCO, SHOW, TOS, ROTTLER , na kterých se provádí testy a opravy, jsou garancí kvality provedených oprav.

- Certifikace – u všech zmiňovaných systémů splňujeme a každoročně obnovujeme status „Autorizovaného partnera“.


Jak probíhá oprava vstřikovače nebo vstřikovacího čerpadla s AUTOROZVODY s.r.o v praxi? Co je zapotřebí udělat?


1. V první řadě je potřeba poškozené vstřikovače nebo vstřikovací čerpadlo demontovat z vozu a zaslat/doručit osobně na adresu AUTOROZVODY s.r.o., Hradecká 873, 534 01 Holice.

2. Při osobním doručení si vstřikovače nebo vstřikovací čerpadlo převezmou naši pracovníci, vyplní s Vámi krátký protokol, sloužící jako předávací protokol a zároveň doklad pro Vás. K vyplnění je zde zapotřebí VIN vozidla, ze kterého je vstřikovač nebo vstřikovací čerpadlo demontováno.

3. V případě, kdy se rozhodnete k nám Vaše vstřikovače nebo vstřikovací čerpadlo doručit kurýrem, nebo poštou, vyplňte prosím formulář „Příjemka zboží do opravy – poslání“, který je ke stažení na našich webových stránkách.

4. Ještě týž den, odesíláme takto přijaté vstřikovače nebo vstřikovacího čerpadlo, našemu servisnímu partnerovi, kde proběhne odborná diagnostika, identifikace poškozených částí a stanovení finančního rozpočtu opravy.

5. Cenovou kalkulaci s Vámi ihned po obdržení konzultujeme telefonicky, a na základě tohoto se rozhodnete, zda má být oprava realizována. V případě že o opravu na základě stanoveného rozpočtu, nebudete mít zájem, účtujeme v takovém případě pouze poplatek 699,- Kč u vstřikovače a 2599,- u vstřikovacího čerpadla. Tento poplatek zahrnuje náklady spojené s dopravou a provedením diagnostiky vstřikovače nebo vstřikovacího čerpadla.

6. Po odsouhlasení ceny a časové náročnosti opravy, naši specialisté vstřikovač případně vstřikovací čerpadlo rozloží, vyčistí a vadné díly vymění. Následně sestaví, otestují a opět nastaví a kalibrují na správné hodnoty. Po provedení opravy a testů je vstřikovač nebo vstřikovací čerpadlo odesláno na naši centrálu. Naši pracovníci následně opravené díly odesílají na Vaši adresu, nebo Vás budou kontaktovat s informací, že jsou připraveny k vyzvednutí.


Vstřikovací systémy, které umíme opravit a repasovat:



Rotační a elektronicky řízené systémy VP29/30, VP44, Common Rail - čerpadla CP1, CP2, CP3, CP4 včetně elektronických vstřikovačů CRI, CRI-N sdružených vstřikovačů PLD, UI, UP, STH, PF.






DPC, DPCN, DPS, DPA, DP200, DP201, DP210, DP310, EPIC, Common Rail, DFP1 , DFP3 , DFP4, sdružené vstřikovače – EUI SMART, E1, E3.





Řadová mechanická, Common Rail, Common Rail HP2, HP3, HP4, HPO, rotační elektronicky řízené VE4, VE5, řadové vložené.





Řízená čerpadla COVEC-F, COVEC-F s EEP-ROM, VRZ a rotační mechanická, řadové vložené.





Mechanické a elektronicky řízené, mechanické a DB elekronicky řízené, DE, DS, združené vstřikovače IFS.





Zde pokrýváme veškeré portfolio všech systémů této značky.

Common Rail a test PIEZZO VSTŘIKOVAČŮ, Common Rail PIEZZO, PPD.





Rotační, řadové, vložené.





Nezapomínejte, že nestačí vyměnit nebo opravit díl, který je příčinou defektu, ale je také zapotřebí diagnostikovat přesnou příčinu, která defekt způsobila. A na základě toho vykonat i ostatní více práce a čištění, nutné k opětovnému správnému fungování vstřikovacího systému.

Pamatujte, že prevence je základ, a proto měňte pravidelně palivový filtr. Zabráníte tak zbytečným škodám na Vašem vozidle.


Váš tým Autorozvody.cz



Poptávkový formulář

Po kliknutí na "Odeslat poptávku", bude zpráva zaslána na náš e-mail.
Budeme Vás poté kontaktovat.